Regnig fredag

Vaknade i morse av att de regnade, somnade om och vaknade ännu en gång att de fortfarande regnade ute. Min syster skrev till mig och ville ha jordgubbar, så ja å Daniel bestämde oss att blocka jordgubbar i regnet. Kan säga att de inte var värt att åka å plocka en regnig dag... Vi fick ont i både knän och rygg men men syrran är glad och pappa är glad för han ville också ha. Vi fick ihop ca 6 liter i alla fall. 

Jag har lagat mat och diskat två gånger än så länge. Ja har även städat kattlådan och dammsugit i villavagnen. 

Daniel blev chaufför och ja blev kvar själv med katterna i villavagnen. Blev inte som planerat men bara Daniel blir glad igen så är de ju alltid något. 

Hoppas ni har en bra dag och att de inte regnar lika mycket hos er som mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0